úterý 9. srpna 2016

Rovinj


Jednoduchá stránka z převážně nedávných novinkových produktů u Papero amo.
Jako podklad jsem použila kombinaci bílé čtvrtky a čtvrtky od American crafts Hall Pass Floral. Ta je určená i k vybarvování, což jsem přesně měla původně v plánu, ale nakonec jsem si netroufla a ke stránce by se mi větší barevnost už nehodila.
Ve výsledku je této čtvrtky vidět jen okraj, ale nebojte, kus obdélníku, který by zůstal skrytý jsem si samozřejmě vyřízla:
Obě čtvrtky jsem k sobě na stroji sešila. Kdo by si chtěl vyzkoušet šití na stroji a má tu možnost, tak zlatá rada zní: nešít tam kde je lepící páska, takže tu umísťuji vždy dál od kraje. Dále jsem věděla, že chci použít čtvrtku od Crate paper z kolekce Bloom – Hello hello pro kontrast a visačky od Fancy pants. Zbývalo už to jen poskládat s fotkama:-)
třeba takto:
Dvě fotky jsem podlepila 3D páskou.
A teď už ke zdobení. ..Z dalších dvou CP čtvrtek z kolekce Bloom (Elsie a Garden party) jsem si vystříhla fáborky:
Z jiné CP čtvrtky jsem si vystřihla lístečky (a že mi jich ještě zbývá!):
Jeden shluk jsem doladila o výsek z lednového PL kitu  a o rozkošnou gumovou ozdobu od Amy Tangerine:
Nadpis je z novinkové dřevěné PA abecedy. Je top! Po delší době jsem vytáhla i Dymo štítkovač. Štítek „2016“ najdete v posledním Creative kitu.
A ještě jedna gumová ozdoba:

A to je celé. Mám radost, že se mi zas jednou pro změnu podařilo udělat stránku rychle:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat