čtvrtek 5. listopadu 2015

Silvestr na horách


Tahle stránka je zatím můj rekordman v počtu fotek! Počítejte se mnou...14 kousků a ještě mi zbylo místo na zdobení (celkem nemalé). Promýšlela jsem jí dlouho, ale mám z ní radost. Strašně usnadní práci, když jsou fotky sladěné barevně. A na ladění já jsem pes. Pamatujete jak jsem psala o věcech, co mě nebaví a bylo mezi nima, že nemám ráda, když si stránku poskládám a pak jí musím rozebrat a bych jí znovu slepila? Lidičky zlatí, tady mi to teda zrovna že trvalo si ten shluk ozdob poskládat:-D

Pojďme k detailům: Na zjemnění jsem pod podkladovou čtvrtku od Echo Park použila ještě bílou a oba papíry jsem k sobě sešila (šití přicházím fakt na chuť...to vám je tak levné a efektní zdobení!). Vyčuhující papír je KésiArt, stejně jako červená abeceda. Průsvitná jakože tabulko-mřížka je tuším Maya road, knoflík Basic grey, červený štítek Tim Holtz, černý 7gypsies, modrá abeceda Jillibean soup, červenobílá mini visačka Making memories, černé kolečko (Saison des pieds gelées = sezóna zmrzlých nohou), šipka a hvězdička Wycinanka, razítka Feuille de papier, Artémio a My favorite things. No a výseky: stromečky jsou opět od Sizzix (byly i na mé stránce "Chebsko", kde byly zelené), mini-visačka KésiArt, domeček a číslovka 10 Memory box, půloblouček na kolečku KésiArt (říkala jsem, že výseky mám moc ráda...). 
Uff, že by to bylo všechno? Co všechno nenarvu ke 14 fotkám na stránku 8,5*11placů, že? Jsem hračička:-)

Závěrem ještě jedno DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ: během příštího týdne budu měnit název a především i adresu blogu! Já vím, je to otrava, netuším jestli ztratím třeba komentáře (doufám že ne, to by mě mrzelo), ale už pár dnů o tom přemýšlím. Lepší to udělat raději zavčasu, po měsíci fungování, než když by sem chodilo někdy třeba víc lidí (vlastně moc netuším kolik jich sem chodí teď, heh). No nevymyslela jsem teď nic extra originálního, ale při založení mě nenapadlo nic inteligentnějšího než celé jméno a to bych ráda změnila. Budu vás informovat včas předem zde i na facebooku o nové adrese, pač starý odkaz pokud někde máte poznamenáno vám nebude fungovat. Zvolím totiž raději přejmenování a změnu adresu tohoto blogu než vás přesměrovávat na nový (čímž snad nepřijdu o příspěvky a komentáře). 

Mějte se krásně!

Janča 

2 komentáře:

  1. Na většinu svých dovolenkových stránek musím "narvat" co nejvíc fotek...neb jich mám hodně a jsou krásné :-) a důležité! ;-)
    Takže ti rozumím a chápu. Poprala ses s tím skvěle. Líbí se mi, že fotky vypadají jako mnohafotková pohlednice...nebo sis je tak v PC už poskládala a vytiskla? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bé je správně:-) Jj, koláže dělám už v PC (tady to byl trochu víc porod než jindy) a vytisknu na A4 jako jeden kus. Chtěla jsem to použít celé rovnou, ale pak jsem se rozhodla arch rozpůlit, aby nebyl uprostřed stránky takový fotkový monolit. Jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat