sobota 24. října 2015

Provence


Dnes mám pro vás už poslední "ležák", neboli jednu z mála stránek, kterou jsem udělala cca před dvěma lety (už ani přesně nevím), v krátkém mezidobí mezi přestavbou pokoje a celého bytu, kdy jsem jinak měla scrap v krabicích. Od příště už slibuju jen čerstvoučké stránky, ne starší než měsíc, kdy jsem do toho zase s chutí spadla:-)

Některé z vás jste možná viděli moje album z dovolené v Provence (k vidění zde), chtěla jsem ale i jednu stránku pro pořádek i do "chronologického" alba. 

Podkladový papír je American craft, další jsou KésiArt a Basic gray + jednobarevné. Výseky jsou šablonkama od KésiArt,  Feuille de papier a Memory box. Abeceda je od My little shoebox. A abych zase vypíchla jednu vadu, tak od této stránky, kdy jsem šití použila tuším poprvé, už vím, že si mám hlídat napětí spodní nitě a že opravdu není dobrý nápad, když má úplně jinou barvu než vrchní:-D Taky jsem ze sklepa oprášila psací strroj, ale má dost vyschlou pásku, takže nápis "naše první dovolená" není skoro vidět. Dá se dnes ještě vůbec někde koupit, nevíte?

Mimochodem na šablonky a "bigšůtka" jsem ze scrapových pomůcek a materiálu asi nejulítlejší:-) Používám je snad na každé stránce a na těch aktuálních je uvidíte ještě víc. Taky budu muset vymyslet nějaký důmyslný skladovací systém. Až to uzraje a vymyslím, tak určitě nafotím.

Děkuji moc, že sem chodíte i za komentáře!
Krásný zbytek víkendu!

Janča

2 komentáře:

  1. Moc se mi Tvoje provensálké album líbilo, bylo ( tedy je :-) ) přesně podle mého gusta, mého cítění, prostě moje nota :-) Vím, procházíme vývojem..., Tvoje stránky jsou teď jiné, uhlazenější, v jednodušším a čistějším stylu , ale stále elegantní a se šmrncem. Ráda sleduji Tvůj vývoj :-) a moc Ti fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) To já mám k svému provensálskému albu taky zvláštní citovou vazbu (první dovolená s přítelem, tudíž vypiplané) a i když mám dnes už asi opravdu trochu jiný styl, tak jsem na něj stále pyšná:-) Jen už dnes najednou nějak nejsem schopná používat některé prvky a ozdoby co dřív, zvláštní. Nepatinuju, nepoužívám kytičky, apod. Sama jsem zvědavá, co budu dělat za pár let...třeba to bude zas něco úplně jiného, hehe:-)

      Vymazat