sobota 6. května 2017

Mezinárodní den scrapbookingu

 
Rok se s rokem sešel a my zase slavíme mezinárodní den scrapbookingu! Na Papero amo tento papírový svátek opět slavíme hopkáním po blozích design teamu. Takže se pohodlně usaďte, počtěte, pokochejte a určitě si nezapomeňte zasoutěžit:-)
 

DT CHALLENGE

Co bychom pro vás v tento den nepřipravily! My se pro vás klidně i ztrapníme:-D Zadání znělo: "udělat stránku za 1 hodinu s 3 podmínkama (předem jsme je neznaly)". Pro některé členky nic nového (už loni si polovina z nás střihla tento DT battle..) a já se z toho letos už nevykroutila. Dokonce i dobrovolně kývla. Za hodinu já se obvykle ani nerozkoukám, natož abych slepila stránku od A do Z, ale lákalo mě to zkusit. Považte tu produktivitu, kdyby se to osvědčilo!
Tak jo, jdu do toho! Ve smluvený čas mám uspané mimčo, nachystané 2 fotky (a běda jak se mi k nim podmínky nebudou hodit), sklenku červeného, protáhnu se a cítím se jak před státnicema. 

Otvírám mail, kde na mě čekají podmínky:
1. Použij na stránce 3 žluté prvky (ani více ani méně, prostě 3ks)
2. Umísti fotku na kraj LO. Vpravo, vlevo, dole nebo nahoře - to je jedno. Hlavně aby byla úplne na hraně.
3. Použij razítko Papero amo
Jo, to půjde:-) V prvním poločase mi to přišlo jako pohoda. Když jsem měla poměrně rychle vymyšlený základní koncept, tak jsem myslela, že dokonce skončím dřív. Chyba lávky! Synáček se vzbudil a potřebuje mě, tak odbíhám. Po této kojící pauze mám totálně rozhozený sandál a už mi nic nejde:-( Stránka tak končí bez journalingu a řady ozdob, které jsem k nim před odběhnutím nachystala. A vypadá chudinka taková holá. 
Na začátku jsem si tak věřila, že jsem se vrhla i na embosování a v plánu jsem měla i šít na šicím stroji...
Tak za hodinku dám, přátelé, maximálně tak toto (a jsem z toho opocená až na p...i):

Druhý den jsem stránku dodělávala (ukážu později zde na blogu...)


MŮJ NEOBLÍBENĚJŠÍ AKTUÁLNÍ PRODUKT PA 

Jelikož aktuálně pracuju převážně na miminkovském albu, přišla nová kolekce od Lucky Šindelkové PRVNÍ ROK jako na zavolanou a je teď určitě nejpoužívanější artiklem z dílny PA (krom Page kitu samozřejmě). Moc se mi líbí její zemité tóny šedé (moje nejoblíbenější barva asi) a béžové s bílou. Jejich velkou výhodou tak je, že kolekce jde použít na sto způsobů. Můžete se držet jen jemných barev-nebarev nebo ji o barvy doplnit a na každé stránce mít jiný nádech. Ve svém albu kombinuju materiály různých značek a kolekcí a První rok se mi nejlépe kombinuje třeba s Little you od Crate paper.
Zde jsem z kolekce První rok použila výseky a abecedu



Na protilehlé kapsové stránce jsou z této kolekce 4 kartičky a některé výseky.





Kolekce se objevuje a ještě dlouho bude tu a tam objevovat na dalších stránkách v mém mimi albu, tak občas mrkejte sem na blog;-)


5 NÁHODNÝCH VĚCÍ, KTERÉ O MĚ NEVÍTE

Tak třebaaaa...

1. Miluju sádrové trpaslíky:-D

...proto nám dva "paslíci" (jak jim říkávala neteř) stráží byt (zahradu nemáme). Stojí na parapetu a koukají ven z okna (vždy když jdu domů nezapomenu k nim nahoru vzhlédnout..). No řekněte, kdo to má, HA?! Další trpajzlík kouká na můj scrapovací stůl z lampy...nemohla jsem totiž odolat tomuto rozkošnému kýči :-) A abych nezapomněla, Mikeškova (můj syn) trpaslíková plenka mě definitivně přesvědčila, že budu látkovat...

krom trpaslíků miluju i muchomůrky a lesní motivy:-)

2. Mám ráda elektronickou hudbu.
3. S mužem máme 35 cm výškový rozdíl. Hádejte kdo je ten větší!
4. Přes 8 let jsem žila v cizině. Ráda na to vzpomínám.
5. Miluju bruselský styl:-D A staré československé hrnečky (klidně adoptuju zbavujete-li se). A vůbec tak nějak vše co na Pinterestu najdete pod heslem mid-century design.  
moje potěcha každé ráno když sedím v kuchyni...
Moji miláčci. Všechny denně používané.


SOUTĚŽ
Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku:
Co ti připadá nejtěžší na tvoření scrapbookových stránek?
Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, v pondělí vylosujeme výherce POUKÁZKY 300 Kč NA NÁKUP NA WWW.PAPEROAMO.CZ (celkem hrajeme o 3000 Kč na všech zastávkách!)

Dlouhé, dlouhé to bylo:-D A to teprve začínáme! hopky na další blog, k Alonce:
http://alonadesigual.blogspot.cz

Užijte si tento den, jakož i celý víkend a já jdu s napětím mrkat spolu s vámi co třeba napáchaly moje kolegyňky za hodinku nebo co o nich nevím...
Pá! J.

-------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE

Poukázku do eshopu www.paperoamo.cz vyhrává komentář s pořadovým číslem 24 - Irena Holá. Gratululace! Ireno, o výhru se přihlaš na atelier@paperoamo.cz.

60 komentářů:

  1. ...nejtěžší je pro mě určitě sladit papíry s fotografiemi a také málo zdobit, tolik nevrstvit, aby stránka nebyla příliš 3D a vešla se do alba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné stránky! Mimi album už mám za sebou a je krasne, jak se k němu malý rád vrací :) nejtěžší mi prijde najít chvilku času a klidu ke tvoření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Markét! Doufám, že se na něj náš syn bude taky rád koukat :-)

      Vymazat
  3. Najťažšie je pre mňa nedať na stránku všetko, čo sa mi páči :-) "Nepreplácať" ju a dať tam len tie veci, ktoré fungujú a majú zmysel. No a minimalizmus je asi nedosiahnuteľný cieľ ... Andrea Trokanová

    OdpovědětVymazat
  4. Nejtěžší je pro mě začít a vytvořit celkový koncept stránky. A taky ji vytvořit v nějakém "rozumném" čase :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě je vždy nejtěžší výběr papíru k fotografii a rozvržení celé stránky, ale jak začnu, už to jde potom samo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec se k tomu odhodlat a pak, jak vše rozložit na taaaak velkou stránku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak nad tím tak přemýšlím, scrapbookování je celé hrozná šichta! Nejdřív vydělat penízky na všechno to, co potřebujeme. Pak dostat domácnost do stavu, aby nebyl stres, že si lepím vedle hory prádla. Potom taky dost fotit, a hlavně vyvolávat! Uspat děti a uspokojit potřeby rodiny. A pak ještě dostat ten správný nápad. Uff :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pro me je nejtezsi vymyslet jak bude stranka vypadat. Kam fotku umistim, co všechno použiju. A když uz pak mam nejakou vizi, výsledek je vždy jiny :-)

    OdpovědětVymazat
  10. pre mňa je najťažšie dozdobiť tak, aby som už bola spokojná. vždy mám pocit, koľko som toho už pridala a aj tak mi to stále príde málo :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě je nejtěžší si na tvoření najít čas :-D A když už ho najdu, tak se strašně dlouho odhodlávám střihnout do těch krááááásných papírů :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Poprvé se mi podařilo vytvořit jednu velkou stránku a dalo to hodně přemýšlení...takže nejtěžší je NÁPAD...

    OdpovědětVymazat
  13. Jani krásny článok a teším sa na komplet dotvorenú stránku /ale už v tom "základe" vyzerá super /
    Pre mňa je vždy najťažšie a zároveň aj najzdlhavejšie vymyslet ako bude stránka vyzerať a následne povyberať čo všetko na ňu použiť (aby toho nebolo veľa, alebo málo)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se nejvíc líbí na sb stránkách moderní minimalismus a pořád se mu při tvoření nějak nemůžu přiblížit.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejtěžší je vytvořit celkový koncept, pak už je to ok ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nejtěžší je pro mě projít fotky a vybrat ty nejvhodnější do alba, aby se hodily do kapsy a zároveň aby vystihly dané období ve skratce. Trvá mi to strašně dlouho, než je připravím a nechám vytisknout.

    OdpovědětVymazat
  17. Vybrat fotky (!!) a promyslet koncept.

    OdpovědětVymazat
  18. Upřímně, mám za sebou jen dvě scrap stránky a to už lepim nějaký pátek. Pořád je to na mě obrovská plocha nad kterou si nevím rady. A taky ty fotky, nikdy k nim nemám papír. Proste zatím jedu minialba, přání, nějaké svatební záležitosti a třeba jednou skočím i na stránky. Jo a krásné mimi vzpomínky, taky bych chtěla něco vyrobit pro ty svoje šmudlata, jsem už 4 roky pozadu!

    OdpovědětVymazat
  19. Najťažšie je pre mňa záverečné zdobenie a hlavne dať pozor, aby som stránku už moc neprezdobila.

    OdpovědětVymazat
  20. Super stránky a perfektní článek, díky za něj :-) Pro mě je nejtěžší dosmýkat všechny krabice s materiálem (samozřejmě toho mám pořád žalostně málo :-D) ze skříně v ložnici k jídelnímu stolu v kuchyni, protože nemám vlastní pracovnu.

    OdpovědětVymazat
  21. Najít si čas, mám čerstvě třetí dítě a jsem ráda, že alespoň zvládám fotit, fotit a fotit.

    OdpovědětVymazat
  22. Nejtezsi je zacit...travim treba hodinu tim, ze si chystam material, ktery treba budu potrebovat...stranku pak nakonec udělám stejne jinak, nez byl puvodni zamer :)

    OdpovědětVymazat
  23. Teda - Jani!! Já valim oči!! Ten retro styl je naprosto dokonalý!!! Úplně jsem zavzpomínala na ty plastové slepičky na vajíčka, jak jsem z nich jako malá snídala :-)
    Pro mě je těžké k velké stránce vůbec vybrat nějakou vhodnou fotku. Všechny mi prostě přijdou takový "blbý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Moni! Taky jsem si na vajíčko do slepičky pamatovala z dětství. Měli jsme jen jednu bílou, teď mám k tomu pastelovky:-)

      Vymazat
  24. Nejtěžší je pro mě vše rozvrhnout, vybrat fotku a materiál k tvoření. Moc mi velké stránky nejdou :-( A přiznávám, že když už se pustím do scrap stránky, tak liftuji - ale nakonec stejně zjistím, že to mám úplně jinak, než je předloha

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné počteníčko😀Hodně cestujeme a nejtěžší je pro mne vybrat a upravit fotky. S tím stále moc a moc zápasím.Potom udržet pořádek na stole při tvoření.Já se s tím, ale po čase polepším 😙

    OdpovědětVymazat
  26. vybiram si na instagramu stránky co se mi líbí a všechny si fotim do telefonu. Nejtěžší je pro me vybrat tu podle které nakonec stránka vznikne. Nekdy presne vim k jake fotce by se mi která stránka hodila ale vetsinou mam bud super stranku ke které nemam fotku nebo fotku ke které se nehodí stránka.

    OdpovědětVymazat
  27. Nejtěžší je pro mě dostat se k fotkám - všechny je projít a vybrat ty nej. A ještě je pak nakolážovat... Tíhnu k tomu, že jich pak mám k vyvolání hromadu... Zkrátka je málo času :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nejtěžší je pro mě vybrat jen JEDNU fotku :(. Moc se mi to nedaří a na SB stránkách jich mám vždy více, proto se mi líbí PL :)

    OdpovědětVymazat
  29. Pro mě je nejtěžší vybrat správný scrapbookový papír. Někdy je mi líto "obětovat" tu druhou stranu a nepoužít ji. A když už ho teda konečně vyberu, tak do něj říznout! :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Pro mě je nejtěžší vybrat tu "jednu jedinou nejlepší fotku"... Proto si jich většinou tisknu víc, mám je v krabicích a když se mi hodí ji použít do nějaké soutěže, vytáhnu ji. Takže tvořím naprosto na přeskáčku, nedělám stránky chronologicky a systematicky.

    OdpovědětVymazat
  31. taky je pro mě vždycky fuška probrat fotky a nějak je upravit a neudělat jich zbytečně moc. A pak udělat hodně "simple" stránku...:)

    OdpovědětVymazat
  32. Nádhera. A prý cítila jsem se jako před státnicema :-)
    Mimochodem máš moc krásné písmo.

    A co se týká otázky, tak pro mě je vždy nejhorší vybrat co na stránku nalepím. Vždy mám sice nějakou představu, ale při přidávání na stránku vzniká vždy úplně něco jiného :-)
    Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verčo! Že bych nakonec psala do alb přeci jen ručně?:-D

      Vymazat
  33. Nejtěžší je pro mě k fotce vybrat papíry, aby ladily, a nějak je rozstříhat a pak ozdoby, aby to nevypadalo přeplácaně, ale ani nedodělaně :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jani, stránka je povedená (a těším se, jak si ji nakonec ještě "vytunila" :) Trpaslíci mě děsí a kdybych věděla o tvé sběratelské vášni, dostala bys ode mě krabici věcí, které šly při rekonstrukci z domu (ach jo...).
    Nejtěžší je teď pro mě vůbec ke scrapování sednout. Ale když už se povede, tak se musím držet, abych na každou stránku necpala knoflíky :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně jednoznačně nejtěžší přijde samotná kompozice. Prostě jak začít, kam umístit fotku ... Asi proto dělám častěji PL a třicítkové stránky proto velmi často liftuji. Ušetří mi to spoustu nervů a jsem spokojená :-))) Sonča V.

    OdpovědětVymazat
  36. Pro mě je nejhorší ta doba "čekání na nápad" - mám fotky, mám materiál, ale nerada se do tvoření pouštím úplně na slepo. Vždycky potřebuju nápad, ideu, potřebuju vědět, co s tím chci dělat. A to někdy trvá i několik dní. U PA challenge chodí nápad většinou tak den dva před deadlajnou. :D :D
    Jo, a hned další neoblíbená část tvoření je výběr a úprava fotek, to se taky vždycky vleče...

    OdpovědětVymazat
  37. Jako za hodinu, za me klobouk dolu, ja bych nevymyslela ani ten koncept...a to je pro me prave to nejtezsi, vymyslet jak bude stranka vypadat, kdyz se nemam ceho chytit, tak proste cumakuju na prazdnou stranku...to je i mozna to, proc tvorim PL, tam se vzdy od neceho odrazim.

    OdpovědětVymazat
  38. No teda Jani, jsi stejně borka,že si to nevzdala a dalas to perfektně. Nejtěžší na samotném tvoření je u mě si najít ten čas na to tvořit, poslední dobou je ho čím dál míň:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Janičko, moc příjemné čtení. Pro mě je nejtěžší ta práce s fotkama - stáhnout, roztřídit, vybrat, upravit, vytisknout, ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že sis početla, Luci:-) A že toho bylo!

      Vymazat
  40. Ahoj Jani, k tvým trpaslíkům, určitě se v mých zásobách schovává jeden trpasličí papír.Jak půjdu za holkama do PA, můžu jim ho tam nechat,aby ti ho přibalily k objednávce, pokud budeš chtít.Nejtěžší mi přijde umístit na stránku vždycky jen takové množství ozdob, aby nebyla stránka prázdná či přeplácaná a pokud zrovna nepoužívám nějakou kolekci, tak sladit vše dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci a není ten papír od Pebbles - Woodland forest? Ten jsem musela jistojistě pořídit:-) A že by mi unikli nějaký trpaslíci v jiných kolekcích?! :-O

      Vymazat
    2. Ahoj Jani, není ze scrap kolekce, ale koupila jsem ho v sadě papírů z lídlu. Jak půjdu k holkám, tak ti ho tam nechám :o) U mě určitě uplatnění nenajde :o)

      Vymazat
  41. pro mě je nejtěžší tu stránku vůbec zaplnit, a taky neumím používat jako podklad vzorované papíry, vždycky nakonec skončím u bílé čtvrtky :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Nejtěžší je pro mě upravit fotky na potřebný formát v PC a najít takovou fotolaboratoř, aby mi fotky
    udělali tak, aby se mi líbily:( A pak stránku dokončit. Mám spoustu rozpracovaných stránek ale ne a ne je dokončit. Pořád tomu chybí ta třešnička:)
    Petra P.

    OdpovědětVymazat
  43. Pro mě je nejtěžší vybrat fotku, poskládat na ten veliký prostor vše tak, abych byla spokojená. Proto mám radši přáníčka a na stránky se stále odhodlávám - zatím mám za sebou jen 2!

    OdpovědětVymazat
  44. Moj najvacsi problem je vrstvenie... Skratka neviem tam spravne, esteticky popchat co najviac a pritom vzdy sa kocham, inspirujem, skusam aj presne podla inspiracii... Avsak nakoniec skoncim u jednoducheho... Chce to asi svik. LenkaZV

    OdpovědětVymazat
  45. Ta tvá sbírka hrnečků je naprosto boží!
    No a mně na tom nejtěžší připadá vždycky to samé - vybrat a upravit fotku. Pak už je to relax :-)
    žanet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, doufám že jich nebude ubývat jak bude Mikeš nabírat na "zručnosti":-D Preventivně nějaké dokoupím..

      Vymazat
  46. pro mě je nejtěžší vybrat pár fotek a sladit je pak s papíry a zdobením. Je to asi tím, že jsem začínala na přáníčkách, malém formátu a z třicýtkových stránek jsem měla dost dlouho hrůzu..tolik volného prostoru :) K.

    OdpovědětVymazat
  47. Pro mě je vždy nejtěžší vymyslet koncept stránky, pak už to jde samo :)

    OdpovědětVymazat
  48. Janinko, obě stránky jsou super a na dokončenou stránku z battle se moc těším. Tvá retro orientace je kouzelná! Taky mám nějaké trpaslíky (na papíře) z jedné německé kolekce z Davony, určitě je nepošlu do Scrapbazárku ;) Jsem ráda, že jsme se "pochlapily", díky za impulz!

    OdpovědětVymazat