pátek 6. května 2016

DT Papero amo výměna

Když se sejde design team plný skvělých bab a dobré nápady, tak to pak kreativností jen hýří a člověk si vyzkouší i co by ho ani ve snu nenapadlo :-) Třeba jako vyměnit si mezi sebou fotky (losovalo se) a ty scrapnout. 

Já dostala fotku od Alonky a zajásala jsem...budu si totiž moci scrapnout růžovou! jupííí!!! S chutí jsem vytahala vše růžové, co jsem našla. Při tvoření mi opět došlo, jak jsem strašný puntičkář na barvy, tzn. že barvy z fotky musí korespondovat se zbytkem. A nestačí, že růžová je růžová, zelená zelená , musí to být TA správná barva! Nakonec mi asi nejvíc vytrhl trn z paty PL kit+další ozdoby z Creative kitů, které ty správné barvy měly:-) A protože jsem taky tak trochu hračička, tak mě baví se vyblbnout s detaily a tady jsem dostala skvělou hozenou rukavici... kdo najde dva ušáky?! 
Ale jinak vám povím, že to je sakra zodpovědnost dělat pro někoho jiného, snad to tady splnilo očekávání a Aloně se líbilo:-)
 




Jak dopadla výměna u ostatních holek si můžete prohlédnout tady na blogu PA:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat